スベテ ノ サービス ワ カンジャ ノ タメ ニ : デンセツ ノ イリョウ キカン メイヨー クリニック ニ マナブ サービス ノ カクシン
すべてのサービスは患者のために : 伝説の医療機関《メイヨー・クリニック》に学ぶサービスの核心 / レナード・L.ベリー, ケント・D.セルトマン著 ; 古川奈々子訳
Material Type | Books |
---|---|
ID | 2000088549 |
ISBN | 9784889962598 |
Publisher | [東京] : [マグロウヒル・エデュケーション] |
Publisher | [東京] : [日本出版貿易](発売) |
Year | [2009.1] |
Language | Japanese |
Size | 382p ; 19cm |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve | Designated Book |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
図・2F開架/医学専門 |
|
WX/153/Sub | 51120211 |
|
9784889962598 |
|
|
|
Hide details.
Other titles | original title:Management lessons from Mayo Clinic : inside one of the world's most admired service organizations |
---|---|
Notes | 出版事項はブックジャケットによる |
Authors | Berry, Leonard L., 1942- Seltman, Kent D. 古川, 奈々子(1957-) <フルカワ, ナナコ> |
Subjects | BSH:メイヨー・クリニック |
Classification | NDC8:498.16 NDC9:498.16 |
NCID | BA8911598X |