メイヨー・クリニック キセキ ノ サービス マネジメント : スベテ ノ サービス ワ カンジャ ノ タメ ニ
メイヨー・クリニック奇跡のサービスマネジメント : すべてのサービスは患者のために / レナード・L.ベリー, ケント・D.セルトマン著 ; 古川奈々子訳
Material Type | Books |
---|---|
ID | 2000118483 |
ISBN | 9784532605100 |
Publisher | 東京 : マグロウヒル・エデュケーション |
Publisher | 東京 : 日本経済新聞出版社 (発売) |
Year | 2010.12 |
Language | Japanese |
Size | 382p : 挿図, 肖像 ; 19cm |
Hide book details.
Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | Printed | Restriction | Reserve | Designated Book |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
図・2F開架/医学専門 |
|
WX/153/Sub | 61034018 |
|
9784532605100 |
|
|
|
Hide details.
Other titles | original title:Management lessons from Mayo Clinic : inside one of the world's most admired service organizations variant access title:メイヨークリニック奇跡のサービスマネジメント : すべてのサービスは患者のために |
---|---|
Notes | 「すべてのサービスは患者のために」(2009年刊)の改題 |
Authors | Berry, Leonard L., 1942- Seltman, Kent D. 古川, 奈々子(1957-) <フルカワ, ナナコ> |
Subjects | BSH:メイヨー・クリニック |
Classification | NDC8:498.16 NDC9:498.16 |
NCID | BB04539307 |