Link on this page

スベテ ノ サービス ワ カンジャ ノ タメ ニ : デンセツ ノ イリョウ キカン メイヨー クリニック ニ マナブ サービス ノ カクシン
すべてのサービスは患者のために : 伝説の医療機関《メイヨー・クリニック》に学ぶサービスの核心 / レナード・L.ベリー, ケント・D.セルトマン著 ; 古川奈々子訳

Material Type Books
ID 2000088549
ISBN 9784889962598
Publisher [東京] : [マグロウヒル・エデュケーション]
Publisher [東京] : [日本出版貿易](発売)
Year [2009.1]
Language Japanese
Size 382p ; 19cm

Hide book details.

図・2F開架/医学専門
WX/153/Sub 51120211
9784889962598


Hide details.

Other titles original title:Management lessons from Mayo Clinic : inside one of the world's most admired service organizations
Notes 出版事項はブックジャケットによる
Authors Berry, Leonard L., 1942-
Seltman, Kent D.
古川, 奈々子(1957-) <フルカワ, ナナコ>
Subjects BSH:メイヨー・クリニック
Classification NDC8:498.16
NDC9:498.16
NCID BA8911598X

 Similar Items